[ad_1]
Tesla-sjef og nye Twitter-eier Elon Musk delte en rekke optimistiske oppdateringer om sosiale medieselskapets annonsører nylig. Musk bemerket at Apple Inc. nå har “fullstendig gjenopptatt” sine annonser på Twitter. E-handelsgiganten Amazon planlegger også å øke sine Twitter-annonser.
Oppdateringen på Apples Twitter-annonser ble delt av Musk under en Twitter Spaces-samtale på lørdag. I sine kommentarer nevnte Musk at Apple faktisk er Twitters største annonsør. Musk utvidet sin takknemlighet for plattformens returnerende annonsører også. “Bare en merknad for å takke annonsørene for at de returnerte til Twitter,” bemerket Musk i et innlegg.
Musks kommentarer om Apple har avsluttet kapittelet om Twitter og teknologigigantens tilsynelatende bryggende feide. I forrige uke bemerket Musk at Apple hadde truet med å holde tilbake den sosiale medieplattformen fra App Store. Et møte med Apple-sjef Tim Cook ryddet opp i eventuelle misforståelser om saken, ifølge et senere innlegg fra Musk.
“God samtale. Vi løste blant annet misforståelsen om at Twitter potensielt ble fjernet fra App Store. Tim var tydelig på at Apple aldri vurderte å gjøre det,» bemerket Musk.
Apple ser ut til å være bare en av annonsørene som vender tilbake til Twitter. siterer en kilde som er kjent med saken, Zoe Schiffer av Plattformer Nyheter bemerket at Amazon nå ønsker å øke annonseforbruket på Twitter til 100 millioner dollar per år. Hvis det er nøyaktig, er dette gode nyheter for Musks sosiale medieselskap, da det antyder at uroen som ble resultatet av overtakelsen hans nå avtar.
Musks turbulente overtakelse av Twitter har resultert i at en rekke selskaper har satt annonsekampanjene sine på pause på den sosiale medieplattformen. Disse inkluderte Teslas rivaler i bilsektoren, som General Motors, Volkswagen og Audi, samt andre bemerkelsesverdige selskaper som Pfizer og General Mills.
Ikke nøl med å kontakte oss med nyhetstips. Bare send en melding til simon@teslarati.com å gi oss en heads up.
[ad_2]
Se Kilden