[ad_1]
Hyundai har en ny entry-level EV på vei. Walmart kommer inn i ladebransjen, og den er stor. Og bør EPA belønne mer effektive elbiler? Dette og mer, her på Green Car Reports.
Hyundai vil introdusere til USA den billigere versjonen av Kona EV, med et mindre batteri på 48,6 kwh og en forventet rekkevidde på nær 200 miles, avslørte det forrige uke. Og selv om en Kona Hybrid er en stor del av den globale utrullingen, kommer den ikke til USA – noe som understreker den svært forskjellige strategien sammenlignet med Toyota og konkurrenten Corolla Cross Hybrid.
Forhandleren Walmart planlegger å bygge sitt eget hurtigladenettverk for elbiler. I en langt større visjon enn hva den har på plass med Electrify America, planlegger Walmart «tusenvis» av ladere i Walmart og Sam’s Club-butikker innen 2030. Og det antydet at lave priser vil være en del av planen.
Og med Biden-administrasjonen som skulle sette klimagassstandarder for senere i tiåret, fornyet en fortalergruppe en oppfordring om at regler ikke teller alle elbiler likt. Bør EPA-regler stimulere til mer effektive elbiler?
__________________________________
Følg Green Car Reports på Facebook og Twitter
Green Car Reports nyhetsbrev
Registrer deg for å få de siste nyhetene om miljøbil og miljø, levert til innboksen din daglig!
Jeg godtar å motta e-poster fra Green Car Reports. Jeg forstår at jeg kan avslutte abonnementet når som helst. Personvernerklæring.
[ad_2]
Se Kilden