[ad_1]
RCA, det århundre gamle elektronikkmerket som kanskje er mest kjent for sine forbrukerprodukter som videospilleren, har lansert en serie elektriske sykler med avdukingen av tre nye modeller. To av e-syklene er ganske vanlige modeller, men den tredje er en mer aggressiv og kraftigere e-sykkel med et slående design.
Skiftet til e-sykler kan høres rart ut for et merke kjent for radioer, videospillere og andre hjemmeunderholdningsprodukter. Imidlertid ble RCA-merket kjøpt av et morselskap som bringer nye produkter til markedet ved å bruke lisensavtaler med merkene under paraplyen.
I dette tilfellet er merkevarens nye e-sykler designet “for å imøtekomme en rekke rytterpreferanser fra utendørs treningsentusiaster til tohjulede pendlere.”
Basert på de forskjellige typene e-sykler i utvalget, vil jeg si at det ser nøyaktig ut. De tre modellene inkluderer GoGo (en sammenleggbar e-sykkel med fettdekk), Explorer (en step-through urban e-sykkel) og Dirt-E (en offroad e-sykkel som ser ut som den ble kledd i mørket).
GoGo følger en typisk sammenleggbar e-sykkeldesign som vi har sett mange ganger før.
Den inkluderer frontfjæring, et par kurver for last, en bakre 750W navmotor, fendere, LED-belysning og en multi-speed drivlinje. Sykkelens 691 Wh batteri er montert bak seterøret.
Sykkelen foldes sammen på midten av rammen og ved styret for å lage en kompakt haug av aluminium og gummi som burde passe i de fleste biler eller skap.
De fete dekkene skal hjelpe RCA GoGo å reise over tøffere terreng, selv om de mindre hjulene på 20 tommer ikke vil skape en like fin terrengtur som større 26 tommers hjul kunne.
For ryttere som ikke trenger en sykkel som kan origami i trange områder, kan RCA Explorer være et bedre alternativ. Denne by-stilte e-sykkelen har urbane dekk og bruker en gjennomtrinnsramme som skal gjøre det enklere å montere og demontere.
Sykkelen inkluderer frontfjæring, en skjerm og LED-lyspakke, en bakre 750W navmotor og hydrauliske skivebremser. 691 Wh-batteriet i Explorer er integrert i rammen, men er fortsatt avtakbart for lading av sykkelen.
Explorer ser ikke ut til å komme som standard med stativer eller kurver for bruk, men monteringspunkter foran og bak vil bety at dette tilbehøret lett kan legges til.
Dirt-E er kanskje den mest unike av de tre nye e-sykkelmodellene. Den har funksjonelle pedaler og er derfor fortsatt en elsykkel i lovens øyne til tross for dens mer dirt bike-utseende. Helfjæringen inkluderer støpte hjul med fete dekk og en baknavmotor. Motoren er klassifisert for en kontinuerlig nominell effekt på 1000W og en toppeffekt på 1250W.
En typisk sykkelsadel er erstattet av noe som ville se mer hjemme på en grussykkel eller trials-sykkel.
Til tross for offroad-utseendet til sykkelen, har den dekk som kan betraktes som dobbeltbruk, men som er mer skjevt mot veigrep.
Et 60V og 20Ah batteri er montert mellom rammeskinnene over nedrøret og har en kapasitet på 1,2 kWh.
RCA Dirt-E kommer med en programvarebegrenset topphastighet for å holde den lovlig i ulike jurisdiksjoner, men kan låses opp til maksimalt 55 km/t (34 mph). Slike hastigheter vil sannsynligvis bare være lovlige når de brukes utenfor offentlige gater.
Vi har ikke priser ennå, men RCA sier at syklene skal være tilgjengelige i slutten av Q2 eller tidlig Q3 i år.
Hva synes du om de nye RCA e-syklene? Inspirerer merkenavnet troverdighet? La oss høre tankene dine i kommentarfeltet nedenfor!
FTC: Vi bruker inntektstjenende auto affiliate-lenker. Mer.
[ad_2]
Se Kilden