[ad_1]
Som en pickup vil Tesla Cybertruck delvis bli bedømt basert på nytten den kan tilby sine brukere. Med dette i tankene, vil kapasiteten til kjøretøyets seng sannsynligvis være et av Cybertrucks make-or-break-punkter. Å gjøre den for liten ville kompromittere kjøretøyets nytte, og å gjøre den for stor ville gjøre Cybertrucken for tungvint.
Heldigvis antyder en nylig observasjon av en Cybertruck alfa-prototype at Tesla var i stand til å designe kjøretøyet på en måte som kunne ha mye sengeplass uten å gjøre selve pickupen for monstrøs i størrelse. Som man kunne se i en av Cybertruck alpha-prototypens nylig delte bilder på nettet, kunne den helelektriske pickupen bære en god mengde last på sengen.
Teslas alfa-enhet for Cybertruck inneholdt noen endringer fra den originale prototypen fra 2019. For det første var den utstyrt med landeveisdekk i stedet for 35″ offroad dekk som var utstyrt i den originale Cybertruck-prototypen. Den var også utstyrt med et sidespeil, og dørhåndtakene var allerede fjernet. Dette så ut til å være selve enheten som ble oppdaget i det siste observasjoner.
Interessant nok bar alfa-prototypen det som virket som Cybertruckens 35-tommers terrengdekk på sengen med lukket bakluke. Selv om dette ikke er overraskende i det hele tatt, var det som er ganske bemerkelsesverdig det faktum at Cybertrucken tilsynelatende fraktet opp til åtte av 35″-dekkene på sengen. Hvis dette virkelig var tilfelle, virker det trygt å anta at Cybertruckens seng ville ha mer enn nok plass til arbeid og fritid.
Andre elektriske lastebiler i dag, bortsett fra Ford F-150 Lightning, har egentlig ikke en anstendig seng. Rivian R1T er kun utstyrt med en 4,6 fots seng. Hummer EV, til tross for sin enorme størrelse, har bare en 5-fots seng. F-150 Lightning har en anstendig 5,5 fots seng, men den er fortsatt ganske mindre enn Cybertrucken, som ble annonsert med en 6,5 fots seng. Dette ville gjøre Cybertrucken overraskende mer utilitaristisk enn de andre elektriske pickupene på markedet, til tross for dens uforskammet futuristiske design.
Ikke nøl med å kontakte oss med nyhetstips. Bare send en melding til [email protected] å gi oss en heads up.
[ad_2]
Se Kilden